قولى اكلتك واعرفى شخصيتك
اهلا بيكم يا سيدات سيدتى
يلا نتسلى شويه ونتعرف على بعض اكتر من خلال المطبخ
انا حقولكم شويه اسئله عن الاكلات ومن خلال اجابتك حتبان شخصيتك
1-ايه اكتر اكله بتحبيها ![Eat[1]](images/smilies/eat[1].gif)
2-ايه اكتر اكله بتكرهيها
3-ايه الاكله اللى انتى متميزه فيها 
4-ايه اول اكله عملتيها
5-ايه احلى اكله عملتيها والكل شكر فيها![]()
6-ايه اوحش اكله عملتيها والكل ذم فيها![G[103]](images/smilies/get-2-2019-n0gfapyo.gif)
يلا جاوبى وبعد ين اقولك شخصيتك ايه مستنياكم
>>>>> ردود الأعضـــــــــــــــــــاء على الموضوع <<<<<
==================================
>>>> الرد الأول :
1-ايه اكتر اكله بتحبيها
اممممم معكرووونة طبعا الله لاا يحررمني منها هههههه
2-ايه اكتر اكله بتكرهيها
امممم ااي شي فيه سباانخ ماا احبه .. والأكلاات الحاارة اللي فيهاا فلفل واايد هم ماا أحبها
3-ايه الاكله اللى انتى متميزه فيها
الرز خخخخ
لاا لااا يعني أعرف أسوي الغدا < كل أنوااع المرق >
واعرف اسووي فطاير
4-ايه اول اكله عملتيها
برضوو الرز ..
5-ايه احلى اكله عملتيها والكل شكر فيها
ماا اذكر …..
6-ايه اوحش اكله عملتيها والكل ذم فيها
اووووه وااايد ماا ينعدوون هع هع
يلا جاوبى وبعد ين اقولك شخصيتك ايه مستنياكم
[COLOR="Black"]يلااا جااوبت ومستنية شخصيتي ![Vertag[1]](images/smilies/vertag[1].gif)
هههه .. مشكووورة حيااتي ع اللعبه قوواااج اللله
____________________________________________________________
>>>> الرد الثاني :
حبيبتى واضح من اكلك انك بتحبى الخروجات والزيارات كتير وانتى نص هاديه يعنى ساعات تتعصبى وساعات لاء
ومتحبيش المغامره
وكمان انتى شكلك مش بتحبى المطبخ قوى
يا ترى صح ولا غلط
____________________________________________________________
>>>> الرد الثالث :
ههههه اززاي عرفتيني ؟؟
ااه صح
____________________________________________________________
>>>> الرد الرابع :
____________________________________________________________